وپ کید جدیدترین ها

https://telegram.me/wapkid دریچه فناوری اطلاعات

وپ کید جدیدترین ها

https://telegram.me/wapkid دریچه فناوری اطلاعات

دانلود جدیدترین ها در سایت وپ کید
همچنین میتوانید مطالب سایت ما رو از کانال تلگرامی ما دنبال کنید
https://telegram.me/wapkid
https://telegram.me/TakBoy

تبلیغات
>

نقشه تهران برای اندروید – تهران نما Tehran Nama 1.0.0 نام نسخه جدید ، به روز رسانی شده و کامل نقشه کامل شهرداری تهران برای گوشی ها و تبلت های اندروید است. تهران نما ، بر مبنای نقشه رسمی شهرداری تهران تهیه شده تا کاربران در ایام سال جدید ، بتوانند از مزایای آن در سفرهای نوروزی خود بهره ببرند. تهران نما به شما این امکان را می دهد که به اطلاعات کامل نقشه ای ، اماکن و تصاویر ماهواره ای در دستگاه های اندرویدی تان دسترسی داشته باشید. نرم افزار نقشه تهران برای اندروید با دارا بودن نمای خیابانی و همچنین حالت نمایش 360 درجه ای از مناطق گردشگری ، یکی از مناسب ترین دستیارهای هوشمند برای مسافرت های نوروزی در داخل شهر تهران است.

برنامه تهران نما نقشه کامل استان تهران را در خود جای داده است و در هر قدم از سفرهای خود می توانید از اطلاعات مفید آن بهرمند شوید. لازم به ذکر است که نسخه فعلی از نقشه تهران در این نرم افزار ، جدیدترین نقشه رسمی ارائه شده از سوی شهرداری تهران است و با دارا بودن تورهای مجازی در نمای خیابان ، شما را قادر می سازد از مناطق مختلف شهر تهران بازدید مجازی به عمل آورید. هم اکنون می توانید نرم افزار تهران نما نقشه تهران برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت wapkid.blog.ir دریافت نمایید.

 

ویژگی های نرم افزار تهران نما:

– امکان اشتراک‌ گذاری

– دارای قابلیت تور گردشگری تهران

– دارای حالت Street View

– دارای قابلیت انتخاب موقعیت

– دارای موقعیت‌یابی خودکار با GPS

– مشاهده تصویر پانوراما

– جستجوی معابر و اماکن

– ذخیره سازی موقعیت‌ها

و …

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Tehrannama1 Tehrannama2


جعبه دانلود:

  •  فرمت : APK
  •  حجم : 5 مگابایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">