وپ کید جدیدترین ها

https://telegram.me/wapkid دریچه فناوری اطلاعات

وپ کید جدیدترین ها

https://telegram.me/wapkid دریچه فناوری اطلاعات

دانلود جدیدترین ها در سایت وپ کید
همچنین میتوانید مطالب سایت ما رو از کانال تلگرامی ما دنبال کنید
https://telegram.me/wapkid
https://telegram.me/TakBoy

تبلیغات
>
همانطور که می دانید میزان حافظه داخلی که برای گوشی های هوشمند در نظر گرفته می شود، تماما در اختیار کاربران قرار نگرفته و معمولا مقداری از این فضای برای قرار دادن سیستم عامل، رابط کاربری و حتی اپلیکشن های اختصاصی استفاده می شود.



دانستن اینکه چه مقدار از فضای حافظه داخلی گوشی ها در اختیار کاربران است، می تواند بسیار جالب باشد. از آنجا که برترین گوشی های هوشمند فعلی بازار اکثرا دارای نسخه ۱۶ گیگابایتی هستند، مقایسه ای در بین گوشی های ۱۶ گیگابایتی مطرح بازار انجام شده تا مشخص شود کدامیک فضای بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهند. طبق بررسی ها، مدل 16 گیگابایتی آیفون 5s اپل بیشتر فضا و گلکسی S4 سامسونگ کمترین فضا را در اختیار کاربران قرار می دهند. در بین اندرویدی ها نیز نکسوس ۵ گوگل بیشترین فضا را در اختیار کاربران قرار می دهد که با توجه به استفاده این گوشی هوشمند از اندروید خام موضوعی طبیعی است. حالا ما در اینجا لیستی از این گوشی ها را در اختیار شما قرار داده ایم تا با پر طرفدار ترین گوشی های دارای حافظه 16 گیگابایتی آشنا شوید.




اگر تجربه استفاده از تلفن‌های همراه بالا را دارید، تجربه کاری خود را در بخش نظرات ارسال کرده
 و با دیگر کاربران وپ کیت به اشتراک بگذارید


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">