وپ کید جدیدترین ها

https://telegram.me/wapkid دریچه فناوری اطلاعات

وپ کید جدیدترین ها

https://telegram.me/wapkid دریچه فناوری اطلاعات

دانلود جدیدترین ها در سایت وپ کید
همچنین میتوانید مطالب سایت ما رو از کانال تلگرامی ما دنبال کنید
https://telegram.me/wapkid
https://telegram.me/TakBoy

تبلیغات
>

با اینکه همه ما می دانیم که یکی از کلیشه ای ترین روش های هک کردن وصل شدن به اینترنت های ناشناخته است ولی همچنان کاربران به محض یافتن یک وای فای رایگان به آن متصل می شوند. 

 
برای اثبات این قضیه محققان آوست با نصب یک سری از شبکه های شبه وای فای در فرودگاه بارسلونا، سعی کردند که میهمانان کنگره جهانی را به دام اندازند. با انتخاب اسامی چون " Starbucks"، "Airport_Free_Wifi_AENA و MWC Free WiFi، برای این وای فای همگانی و ساختگی، محققان توانستند دو هزار کاربر را در عرض 4 ساعت گیر بیاندازند. در نتیجه اطلاعات، وب سایت هایی که کاربران به آن ها سر می زنند و نیز نرم افزارهای موجود در تلفن همراه آن ها به سادگی هک و در دسترس قرار گرفت. 

نتیجه این آزمایش موضوع تازه ای نیست. همه ما در فرودگاه ها، رستوران ها و مکان های عمومی به وای فای های همگانی متصل می شویم و هرگز VPN خود را روشن نمی کنیم و این به سادگی همه اطلاعات ما را تحت خطر و هک شدن قرار می دهد. Gizmodo  به کاربران توصیه می کند که هرگز به وای فای های رایگان، بدون پسورد و ناشناخته متصل نشوند و اگر هم کانکت شدند، به هیچ عنوان وارد حساب های بانکی خود نشوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">