وپ کید جدیدترین ها

https://telegram.me/wapkid دریچه فناوری اطلاعات

وپ کید جدیدترین ها

https://telegram.me/wapkid دریچه فناوری اطلاعات

دانلود جدیدترین ها در سایت وپ کید
همچنین میتوانید مطالب سایت ما رو از کانال تلگرامی ما دنبال کنید
https://telegram.me/wapkid
https://telegram.me/TakBoy

تبلیغات
>

اپ استور اندرویدی ایران اپس به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌های کاربران و توسعه دهندگان در کشور شناخته می‌شود. این اپ استور نکات متمایز کننده‌ای را در میان دیگر اپ استورهای اندرویدی دارا می‌باشد که سبب شده تا استقبال و روند رو به رشدی را شاهد باشد. محیط کاربری جذاب به همراه تعداد بی‌شماز اپلیکیشن‌های آن و همچنین روند سریع به روزرسانی‌ها در این اپ استور به همراه پشتیبانی بیست و چهار ساعته از نکات مثبت آن می‌باشد. این روزها شاهد آن هستیم این اپ استور از وب سایت بسیار سبک و کاربردپذیر خود نیز رونمایی کرده است و به نوعی علاقه مندان دنیای اپلیکیشن‌های اندرویدی سرانجام پس از گوگل منبعی را برای سیراب نمودن عطش خود پیدا کرده‌اند.



در این میان ایران اپس اخیرا به انتشار اینفوگرافیک‌های جالب و جذابی نیز روی آورده است که از این پس هم از طریق دریچه و هم از طریق وبلاگ این اپ استور می‌توانید به اطلاعات ارزشمندی از دنیای نرم افزارهای موبایل به دست آورید. این نکته قابل ذکر است که ایران اپس تنها اپ استور اندرویدی کشور می‌باشد که برای نخستین دست به انتشار اینفوگرافیک‌هایی در همین رابطه کرده است.



بررسی روند پیشرفت و فروش دو بازی Clash Of Clans و Candy Crush که به صورت اینفوگرافیک معرفی شده است اطلاعات جالبی را در اختیار کاربران و توسعه دهندگان قرار داده است. اطلاعاتی از قبیل میزان فروش و درآمد تولیدکنندگان نرم افزارهای تلفن همراه از ساخت چنین برنامه‌ها و بازی‌های جذاب به همراه نمایش میزان دقیق علاقه مردم و استقبال آنها از چنین برنامه هایی توضیح داده شده است. حتما تاحالا راجع به بازی‌های  Clash Of Clans و Candy Crush چیزهای زیادی شنیده‌اید و تجربه این بازی‌ها را هم داشته اید. میزان فروش این دو بازی آن قدر بالا بوده که باعث شده توجه خیلی‌ها را در حوزه اپلیکیشن‌های تلفن همراه به سوی خودش جلب کند. امروز و به صورت اختصاصی برای شما اینفوگرافی را از فرآیندهای این دو بازی مجبوب آماده کرده‌ایم.



 • نظرات شما

نظر شما در خصوص این دو بازی محبوب چیست؟!  نظرات خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">