وپ کید جدیدترین ها

https://telegram.me/wapkid دریچه فناوری اطلاعات

وپ کید جدیدترین ها

https://telegram.me/wapkid دریچه فناوری اطلاعات

دانلود جدیدترین ها در سایت وپ کید
همچنین میتوانید مطالب سایت ما رو از کانال تلگرامی ما دنبال کنید
https://telegram.me/wapkid
https://telegram.me/TakBoy

تبلیغات
>

یکی از نخستین گوشی هایی که با ویندوزفون 8.1 از راه می رسد نوکیا Lumia 630 است و همچنین نخستین گوشی با پشتیبانی دو سیم کارته برای این پلت فرم می باشد. تفاوت نسخه دو سیم کارته و معمولی این گوشی فقط در محفظه اضافی برای سیم کارت است. محفظه های سیم کارت آن زیر باطری قرار دارند.
اگر تا کنون پیشرفت های نوکیا در سری رده پایین تا متوسط را دنبال کرده باشید متوجه می شوید که بجز نسخه نرم افزاری جدید این برند و قابلیت انتخابی برای پشتیبانی دو سیم کارته، Lumia 630 مورد خاص دیگری ندارد و مانند سایر مدل ها است. ویندوزفون 8.1 بالاخره از راه رسید و ویژگی هایی را به همراه آورد که مدتها در انتظار آن بودیم. اگر دو نسخه از Lumia 630 در مجموع فروشی نزدیک به Lumia 520 داشته باشند بدون تردید تمامی افراد مایکروسافت را خوشحال می کند.

گوشی موبایل Nokia Lumia 630

مزایای گوشی نوکیا Lumia 630 :

• صفحه نمایش 4.5 اینچ ClearBlack IPS LCD با وضوح FWVGA ؛ 16 میلیون رنگ و پوشش Gorilla Glass 3
• پردازنده چهار هسته ای Cortex-A7 در 1.2 GHz ، پردازنده گرافیک Adreno 305، تراشه Qualcomm Snapdragon 400 و 512MB of RAM
• سیستم عامل Windows Phone 8.1 با Nokia Cyan
• پشتیبانی انتخابی از دو سیم کارت
• دوربین 5MP با کانون اتوماتیک و فیلمبرداری در وضوح 720p در 30fps
• 8GB حافظه داخلی و محل کارت حافظه microSD تا 128GB
• برطرف کردن نویز با میکروفن اختصاصی
• راهنمای صوتی رایگان در سراسر دنیا با Drive+
• رادیو FM با RDS
• سرویس جمع آوری داده حرکتی زمینه
• باطری 1,830 میلی آمپری Li-Ion

• شتاب سنج داخلی

 

معایب گوشی نوکیا Lumia 630 :

• دوربین قاب جلو ندارد
• فیلمبرداری در وضوح 1080p ندارد
• فلاش LED ندارد
• حسگر proximity ندارد
• 512MB RAM برای نرم افزارهای آینده کافی نیست
• هدست یا کابل USB در جعبه وجود ندارد

 

 

طراحی و امکانات ظاهری نوکیا Lumia 630 :

نوکیا Lumia 630 بعنوان یکی از گوشی های مقرون به صرفه، لوازم جانبی زیادی در جعبه خود ندارد. بجز گوشی یک آداپتور A/C در جعبه آن مشاهده می شود و کابل microUSB و هدست وجود ندارد. در حالی که نوکیا Lumia 520 علیرغم ساده و ارزان بودن این موارد را به همراه دارد.
ابعاد گوشی 129.5x 66.7x 9.2 میلیمتر و وزن آن 134 گرم است. این گوشی در مقایسه با نوکیا Lumia 520 دارای یک صفحه نمایش 0.5 اینچ بزرگتر است که به موجب آن یک سانتی متر طول بیشتر و سه میلیمتر عرض بیشتری دارد و کمی قطورتر است. Lumia 630 بدلیل باطری بزرگتر 10 گرم وزن بالاتری دارد.

Nokia Lumia 630 از پلاستیک مات ساخته شده است در حالی که کل قاب جلو توسط نسل سوم Gorilla Glass پوشیده شده است. در مقایسه با Lumia 520 انحنای کمتری دارد و لبه های آن کاملا تخت می باشد که به سبک مدل های Asha و سری های X شباهت دارد. نوکیا Lumia 630 دارای رنگ های سیاه _ سفید، نارنجی روشن، سبز روشن و زرد روشن است. قاب قابل تعویض این گوشی کل ساختار داخلی آن را در بر می گیرد. در جعبه گوشی قاب اضافی وجود ندارد و باید آن را جداگانه خریداری کنید.

این گوشی دارای طراحی ساده و مناسب است که از مدل های Asha، اندروید یا ویندوزفون نوکیا میتوان انتظار داشت. به موجب ساختار پلاستیکی مات این گوشی به آسانی می توانید آن را در دست نگه دارید و ساختار جمع و جور آن کمک می کند به راحتی با آن کار کنید که تجربه لذت بخشی را برای شما فراهم می کند.

قاب جلوی این گوشی تماماً مشکی است و دارای دو شیار کوچک می باشد. یکی از آنها برای خروجی صدا در بالای صفحه نمایش و دیگری برای میکروفن در پایین صفحه نمایش است. حسگر proximity یا نور محیط و دوربین ثانویه برای چت تصویری وجود ندارد.

اگرچه عدم وجود حسگر proximity خیلی اهمیت ندارد. این صفحه نمایش دارای روشی برای تشخیص فشار دادن Lumia 630 به گوش است که در طول مکالمه بطور اتوماتیک روشنایی صفحه را کم می کند. حتی اگر این ویژگی عمل نکند نیز احتمال فشار دادن تصادفی کلیدهای تماس روی صفحه نمایش که در پایین قرار دارند بسیار کم است. این در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند ارزانتر، راه حل متفاوتی است و در طول تماس به راحتی صفحه نمایش لمسی را قفل می کند.
در طرف چپ گوشی چیزی وجود ندارد در حالی که کلید ولوم و کلید پاور/ قفل در طرف راست Lumia 630 مشاهده می شود. این کنترل ها بقدر کافی برجسته هستند که با لمس می توان آنها را تشخیص داد و کمی سفت هستند.

سوکت صوتی 3.5 میلیمتری در بالای گوشی و پورت microUSB در پایین گوشی وجود دارد که از آن برای شارژ و ارتباطات PC استفاده می شود.

لنز دوربین 5mp در قاب پشت قرار دارد در حالی که شبکه کوچک بلندگو نزدیک به پایین قاب پشت مشاهده می شود. دوربین فاقد فلاش LED است.

باز کردن درب باطری کمی سخت است و برای این کار باید کمی به گوشی فشار بیاورید. با باز کردن درب باطری به محفظه میکرو سیم کارت و محل کارت حافظه microSD دسترسی دارید که از کارت حافظه تا 128GB پشتیبانی می کند. امکان جابجایی کارت ها در زمان روشن بودن گوشی وجود ندارد و برای دسترسی به آنها باید باطری را خارج کنید.
نوکیا Lumia 630 دارای یک باطری 1,850 میلی آمپری است که طبق اعلام رسمی در مکالمه مداوم در یک شبکه 3G حدود 12 ساعت و در حالت آماده به کار تا 25 روز دوام می آورد.

 

صفحه نمایش  Nokia Lumia 630 :

این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش 4.5 اینچ ClearBlack IPS با وضوح (FWVGA(480 x 854 پیکسل و تراکم پیکسل 218ppi می باشد. میزان شفافیت صفحه نمایش در حد مطلوب است و کیفیت تصویر آن بطور شگفت آوری خوب است. زوایای دید صفحه نمایش نیز رضایت بخش است و زمانی که از یک زاویه به آن نگاه می کنید کنتراست و کیفیت رنگ کمی پایین می آید.

صفحه نمایش از ماتریس RGB استفاده می کند و ترتیب قرارگیری پیکسل در آن استاندارد است. میزان خوانایی صفحه نمایش زیر نور خورشید در حد مطلوب است. نوکیا این گوشی را به نرم افزار Color Profile مجهز کرده است که به شما امکان می دهد میزان اشباع رنگ و تعادل رنگ را بدلخواه خود تنظیم نمایید. تنظیمات صفحه نمایش همچنین شامل گزینه روشنایی است و از آنجایی که Lumia 630 فاقد حسگر نور محیط می باشد شما می توانید میزان روشنایی را با سه پروفایل پیش فرض تعیین کنید: پایین، متوسط و بالا. این گزینه سیار سودمند است.

نظرات (۳)

سلام از کجا برنامه رو دانلود کنم اصلا برنامه داره واسه این گوشی
پاسخ:
باز هم سلام و تشکر
جواب سولات شما در نظر قبلی پاسخ داده شد
سلام برنامهای لومیا۶۳۰از کجا باید دانلود کرد
پاسخ:
با سلام وتشکر بابت بازدید از سایت ما
متاسفانه ما فقط اطلاعاتی درباره این گوشی جمع آوری کرده ایم
اما اگر در گوگل برنامه های سیستم عامل گوشی خود را سرچ کنید شاید به نتیجه برسید
  • محمد محمودی
  • با سلام شیوه فعال کردن اینترنت همراه اولش چه جوریه؟ خیلی باهاش کار کردم ولی معلوم نیست؟
    پاسخ:
    اول  #231*111*
    بعد مدل گوشی رو به 8008 ارسال کن اگه نشد شماره  سریال(#06*)رو به 8008 ارسال کن بعد از دریافت تنظیمات گوشی رو خاموش روشن کن برو اینترنت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">