وپ کید جدیدترین ها

https://telegram.me/wapkid دریچه فناوری اطلاعات

وپ کید جدیدترین ها

https://telegram.me/wapkid دریچه فناوری اطلاعات

دانلود جدیدترین ها در سایت وپ کید
همچنین میتوانید مطالب سایت ما رو از کانال تلگرامی ما دنبال کنید
https://telegram.me/wapkid
https://telegram.me/TakBoy

تبلیغات
>


MSQRD1

دانلود MSQRD برای اندروید

| نرم افزار سلفی گرفتن با ماسک های جذاب برای اندروید + نسخه Mod Watermark removed |

 

MSQRD 1.4.1 نام نرم افزاری به منظور تهیه عکس ها و ویدیوهای سلفی با ماسک های جذاب برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. اگر شما هم از کاربران شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام یا … باشید ، احتمالا این روز ها با تصاویری عجیب و غریب از دوستانتان مواجه شده اید ! ما نیز همانند شما بسیاری از جوکرهای وطنی را در اینگونه شبکه ها دیده ایم ! MSQRD نام اپلیکیشنی است که در نهایت سادگی این کار را برای شما انجام می دهد. این نرم افزار با الگوریتم های تشخیص چهره حرفه ای خود ، بخش های دقیقی از صورت شما را در حین انداختن سلفی تشخیص می دهد و ماسک مورد نظرتان را بر روی آن اعمال می کند.

MSQRD شما را قادر می سازد ماسک های سلبریتی ها را بر روی تصویر خود ست کنید ، نرم افزار ام اس کیو ار دی می تواند چهره شما را با انواع بازیگران و شخصیت های محبوب ترکیب کرده و یک سلفی بسیار جالب را در اختیارتان بگذارد. به عنوان مثال می توانید برای تصویر یا ویدیوی سلفی تان ، از چهره لئوناردو دی کاپریو و یا هیث لجر (جوکر) استفاده کنید و با اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی ، دوستانتان را شگفت زده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار MSQRD را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت وپ کید دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

 MSQRD2

 

 

تغییرات در نسخه جدید:

–  اضافه شدن ماسک های جدید

–  رفع مشکل ماسک زامبی


جعبه دانلود

دانلود نسخه 1.4.1

دانلود نسخه Mod

نظرات (۱)

سلام بسیار عالی بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">