وپ کید جدیدترین ها

https://telegram.me/wapkid دریچه فناوری اطلاعات

وپ کید جدیدترین ها

https://telegram.me/wapkid دریچه فناوری اطلاعات

دانلود جدیدترین ها در سایت وپ کید
همچنین میتوانید مطالب سایت ما رو از کانال تلگرامی ما دنبال کنید
https://telegram.me/wapkid
https://telegram.me/TakBoy

تبلیغات
>

دانلود بازی Truck Driver Crazy Road برای اندروید

| بازی رانندگی کامیون برای اندروید + دیتا |

 

Truck Driver Crazy Road 1.10 بازی جدیدی در سبک سری بازی های رانندگی ماشین های سنگین مخصوص گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. آیا برای تبدیل شدن به حرفه ای ترین راننده کامیون های سنگین آمادگی دارید؟ اگر پاسخ شما مثبت است ، پس پشت فرمان نشسته و برای یک رانندگی هیجان انگیز آماده شوید ! در این بازی شما نقش باربری با استفاده از کامیون ها را بر عهده دارید که می بایست آنان را به صاحبان مربوطه تحویل دهید. رانندگی در طول جاده ها ، مسیرهای سخت و پیچیده و … از جمله چشم اندازهایی هستند که در این بازی به چشم می آیند.

در Truck Driver Crazy Road ، مهارت خود را در رانندگی به چالش بکشانید و در سرتاسر مسیر حواس خود را بر جاده و پیچ و خم های آن متمرکز کنید. این بازی دارای یک محیط گرافیکی 3 بعدی و بسیار زیبا است که در طول 28 مرحله مختلف ، لذت خاصی را به کاربر القا خواهد کرد. شما می توانید نمای رانندگی را با دوربین های مختلف تنظیم کنید و از رانندگی خود در طول جاده های طولانی با مسویقی متن زیبای کامیون ها ، لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی Truck Driver Crazy Road را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت وپ کید دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Truck Driver Crazy Road1 Truck Driver Crazy Road2 Truck Driver Crazy Road3 Truck Driver Crazy Road4



دانلود Truck Driver Crazy Road

دانلود دیتا بازی 

  • فرمت : APK
  •  حجم : 47 + 94 مگابایت
راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">