وپ کید جدیدترین ها

https://telegram.me/wapkid دریچه فناوری اطلاعات

وپ کید جدیدترین ها

https://telegram.me/wapkid دریچه فناوری اطلاعات

دانلود جدیدترین ها در سایت وپ کید
همچنین میتوانید مطالب سایت ما رو از کانال تلگرامی ما دنبال کنید
https://telegram.me/wapkid
https://telegram.me/TakBoy

تبلیغات
>

Street Soccer Flick Pro 1.06 یکی از جدیدترین بازی های فوتبالی برای کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. اگر شما هم از دوست داران بازی های سرگرم کننده فوتبالی هستید ، فوتبال خیابانی Street Soccer Flick Pro می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد ! در این بازی شما هیجانی خاص را در دنیای فوتبال خیابانی تجربه می کنید که در آن می توانید بازیکن خود را با حرکات انگشتتان جا به جا کنید و شوت هایی برق آسا را به سمت دروازه شلیک کنید. یکی از قابلیت های جالب این بازی ، امکان شخصی سازی بازیکنان و خریداری لباس ، عینک ، تغییر مدل مو و … است.

از مهم ترین تفاوت های بازی فوتبال خیابانی با فوتبال واقعی این است که شما هیچگونه محدودیتی در قالب استانداردهای فوتبالی ندارید. بازیکنان شما می توانند با هر تیپ و شخصیتی وارد بازی شوند و حرکات فوق العاده زیبای نمایشی را به تصویر بکشند. به دلیل کوچک بودن زمین بازی ، بسیاری از حرکات انفرادی و تکنیک های زیبای فوتبالی ، به شکلی جذاب تر به نمایش درخواهد آمد. شما می توانید این بازی را در 5 محل مختلف انجام داده و از انجام بازی در شرایط آب و هوائی متنوع و نزدیک به واقعیت لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی Street Soccer Flick Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت وپ کید دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Street Soccer Flick Pro1 Street Soccer Flick Pro2 Street Soccer Flick Pro3 Street Soccer Flick Pro4


جعبه دانلود:

  •  فرمت : APK
  •  حجم : 63 مگابایت

G&R

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">