وپ کید جدیدترین ها

https://telegram.me/wapkid دریچه فناوری اطلاعات

وپ کید جدیدترین ها

https://telegram.me/wapkid دریچه فناوری اطلاعات

دانلود جدیدترین ها در سایت وپ کید
همچنین میتوانید مطالب سایت ما رو از کانال تلگرامی ما دنبال کنید
https://telegram.me/wapkid
https://telegram.me/TakBoy

تبلیغات
>

دانلود Autodesk Stingray 2016

| نرم افزار بازی سازی 3 بعدی |

 

Autodesk Stingray 2016 1.2.526.0 x64 نام یک موتور بازی سازی جدید ، مدرن و بسیار قدرتمند از سوی کمپانی معتبر Autodesk می باشد. Autodesk Stingray 2016 می تواند تحولی انقلابی را در تولید و توسعه صنعت بازی سازی به وجود آورد ؛ چرا که این نرم افزار یک موتور بازی سازی 3 بعدی و قابلیت رندرینگ همزمان است. شما می توانید از Stingray برای توسعه بازی ها استفاده کنید و ضمن طراحی تصویر سازی ، از تجربه خیره کننده واقعیت مجازی لذت ببرید. محیط کاری یکپارچه این نرم افزار با Autodesk 3D ، به طراحان بازی های کامپیوتری این قابلیت را می دهد که از انیشمین های 3 بعدی در ساخت بازی های خود نهایت استفاده را ببرند. همچنین دسترسی مستقیم به 3ds Max ، به شما امکان تجربه فضاهای طراحی شده را به صورت همزمان می دهد ، به طور دقیق تر رندرینگ در Autodesk Stingray 2016 ضمن ادغام با 3ds Mac به صورت همزمان و بسیار سریع تر انجام می گیرد.

Autodesk Stingray 2016 با فراهم سازی یک رابط کاربری بسیار حرفه ای در محیط کاری نرم افزار ، به تمامی سطوح برنامه نویسان و بازی سازان این امکان را می دهد که منطق های بازی های خود را به خوبی طرح ریزی کنند. کمپانی Autodesk ، به دلیل ارائه محصولاتی فوق العاده قدرتمند نظیر اتوکد ، تری دی مکس و … ، محبوبیت بسیاری را در بین مهندسین و طراحان پیدا کرده است. اکنون می توانید با بهره گیری از Autodesk Stingray 2016 ، بازی هایی حرفه ای را با جلوه های گرافیکی 3 بعدی و انواع انیمیشن ها و قابلیت های رندرینگ سریع ایجاد کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Autodesk Stingray 2016 را از ادامه مطلب وب سایت وپ کید، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Autodesk Stingray 2016 :

– محیط حرفه ای توسعه بازی های کامپیوتری

– مناسب برای طراحی جلوه های تصویری

– رندرینگ 3 بعدی به صورت همزمان

– ادغام سازی کامل با سایر محصولات اتودسک

– ابزارهای اسکریپت یوزر فرندلی

دانلود

  • فرمت : EXE
  •  حجم : 950 مگابایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">