وپ کید جدیدترین ها

https://telegram.me/wapkid دریچه فناوری اطلاعات

وپ کید جدیدترین ها

https://telegram.me/wapkid دریچه فناوری اطلاعات

دانلود جدیدترین ها در سایت وپ کید
همچنین میتوانید مطالب سایت ما رو از کانال تلگرامی ما دنبال کنید
https://telegram.me/wapkid
https://telegram.me/TakBoy

تبلیغات
>

Motorcycle Driving 3D 1.4.0 بازی جدیدی برای دوست داران موتور سیکلت و موتور سواری است ! بازی جدید اندرویدی Motorcycle Driving 3D ، به شما این فرصت را می دهد که مهارت های هدایت موتور سیکلت خودتان را به نمایش بگذارید. موتور سیکلت خود را در طول مراحل مختلف این بازی هدایت کنید و از شبیه سازی بسیار عالی آن لذت ببرید. در این بازی شما می توانید در نقش یک موتور سیکلت سوار حرفه ای ظاهر شوید و از میان مدل های گوناگون موتورها ، مدل های مورد علاقه خودتان را برای موتور سواری انتخاب کنید.

در بازی Motorcycle Driving 3D شما می توانید با استفاده از انواع موتور سیکلت ها ، در مسیرهایی بسیار نزدیک به واقعیت ، مهارت های موتور سواری خودتان را به نمایش بگذارید و هیجانی خاص را تجربه کنید. این بازی در مجموع دارای بیش از 40 مرحله با مأموریت های چالش بر انگیز است که در محیطی با گرافیک چشم گیر به صورت 3 بعدی به تصویر کشیده می شود. هم اکنون می توانید بازی Motorcycle Driving 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت wapkid.blog.ir دریافت نمایید.

تصاویری از محیط بازی :

 

Motorcycle Driving 3D1 Motorcycle Driving 3D2 Motorcycle Driving 3D3 Motorcycle Driving 3D4


جعبه دانلود:

 

  • فرمت : APK
  •  حجم : 48 مگابایت
G&R

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">