وپ کید جدیدترین ها

https://telegram.me/wapkid دریچه فناوری اطلاعات

وپ کید جدیدترین ها

https://telegram.me/wapkid دریچه فناوری اطلاعات

دانلود جدیدترین ها در سایت وپ کید
همچنین میتوانید مطالب سایت ما رو از کانال تلگرامی ما دنبال کنید
https://telegram.me/wapkid
https://telegram.me/TakBoy

تبلیغات
>


Psebay 1.0.6 بازی جدیدی با موضوع ماجراجوئی موتور سواری برای دوست داران این سبک از بازی های مسابقه ای مخصوص گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. در موتور سواری جالب بازی جدید Psebay ، شما هیجانی بسیار جذاب را با جاذبه های متنوع تجربه خواهید کرد. شما در این بازی با نقش آفرینی یک راننده موتور سیکلت ، با موانع مختلفی رو به رو هستید که می بایست از آنان بپرید و صخره ها  را پشت سر بگذراید. نکته جالب و منحصر به فرد در مورد این بازی این است که شما در حین انجام حرکات زیبای نمایشی با موتور سیکلت ، ناگهان متوجه تغییر گرانش شده و در این لحظه می بایست تمام تمرکز خود را برای حفظ تعادلتان به کار گیرید.

موتورسواری شما در مسیرهای صعب العبور با رنگ آمیزی های گوناگون و هیجان انگیز انجام می شود ، به گونه ای که حال و هوای بازی هیچ گاه برایتان یکنواخت نخواهد شد. اگر شما هم از طرفداران بازی های موتور سواری و به نمایش گذاشتن مانورها و مهارت های موتورسواری هستید ، پیشنهاد می کنیم Psebay را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Psebay را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت wapkid.blog.irدریافت نمایید.

جعبه دانلود:

  •  فرمت : APK
  •  حجم : 31  مگابایت

نظرات (۱)

  • احسان محمدنیا
  • با سلام
    وبلاگ شما دنبال شد. امید که وبلاگ ما را نیز دنبال بفرمائید.
    با احترام. موفق باشید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">